петък, 28 септември 2012 г.

Благодарността - начин на живот (Част 9) Кръгът на благодарността

Кръгът на благодарността

ТЕРА КАТРИН КОЛИНС

Тера Катрин Колинс практикува, преподава и изнася лекции върху фън шуей - китайско изкуство за правилното разположени в Сан Диего. Тя учи хората да виждат през своите „фън шуей очи", за да живеят в оптимална хармония, комфорт и баланс. Тя е автор на „Западен наръчник по фън шуей:  да внесете баланс, хармония и благополучие в заобикалящата ви обстановка".

Научих се да изразявам благодарност, като гледах от другите хора. Отна­чало не ме биваше много. Често забравях или просто не бях в настроение. Освен това смя­тах, че те няма да забележат липсата на признателност. Беше като да поднесеш дар, който околните така или иначе не очакват. Но в случаите, когато настроението ми беше подходящо и поднасях на някого искрената си благодарност, винаги се случваше нещо магическо. През тялото ми преминаваше радостна вълна и магнетично ме свързваше с другия човек. Започнах да си напомням по-често да изразявам благодарност.

Обичам да изпробвам различни начини за изразяване на благодарност, за да видя какво е усещането. Да изненадваш хората с „Благодаря" е много забавно - лицата им ви­наги светват и ние се смеем и се държим за ръце известно време. Благодарността обагря в розово целия ми живот. Колкото по-благодарна съм за всичко в живота си, толкова повече причини за благодарност откривам. Има ги големите неща като моето „племе", т.е. приятелите и семейството ми. Има ги личните неща като доброто ми здраве и прекрасната кариера. И благодарността дос­тига чак до дребните неща - свежите цветя, купата с портокали, огъня в камината. Благодарността кара всяко нещо да засияе!

Означава ли това, че понеже съм благодарна за храната на трапезата си днес, скоро ще изразявам признател­ност за всеки в общността, региона и света, който има изобилна храна? Възможно ли е моята благодарност за мира в моя квартал днес да означава, че скоро ще имам възможността да благодаря за мира на Земята?

Решила съм, че отговорът е „ДА"- кръгът на благодар­ността се увеличава всеки ден. Една благодарна мисъл и попадате в него. А щом това стане, наблюдавайте как кръгът расте.


Няма коментари: