понеделник, 28 ноември 2011 г.

Покани силата на благодарността в живота си . . . СЕГА!

Вече много пъти съм споделял, че мечтата ми е хората в България да станат по-благодарни, да ценят нещата които имат и да видят, че тогава живота е прекрасен. От както създадох страницата "Аз съм благодарен" по различни начини се опитвам да предам това послание - посланието, че благодарността е в основата на щастието, и че щастието се намира тук и сега! Много идеи осъществих в страницата, много упражнения и практики за благодарност споделих с вас. Не веднъж сте ми писали, че написаното в страницата ви е накарало да се усмихнете, да се разплачете, да видите ситуацията в живота си от друг ъгъл - ъгъла на благодарността, да видите красотата на момента. Всичко това ме радва! Щастлив ме прави всяко чувство на благодарност което споделяте и усещате! Не крия , че и аз израснах и израствам с "Аз съм благодарен!". Ще продължавам да работя по страницата, защото тематата за силата на благодарността усещам като своя и защото страницата и вие сте вече част от живота ми! Смятам да реализирам целта си - в България да има много благодарни хора и страничката да ги събира!
С този пост искам да ви запозная с още един човек, приел присърце мисията да помага на хората да са по-благодарни. Той се казва Цветан Иванов, психолог е и е автор в сайта shtastieto.com. В него Цветан често пише за благодарността и последствията от нея. Преди няколко дни видях информация за нова услуга която предлага той и не мога да ви опиша каква радост изпитах! Поисках да я споделя с вас колкото се може по-бързо защото смятам, че е нещо изключително ценно.
Психолога Цветан Иванов, разпространител на посланието за силата на благодарността, също като мен, Ви предлага онлайн курса "Да изпълним живота си с благодарност и щастие!". Аз имах в главата си идеята за такъв курс воден от мен, но нямам професионализма и знанията на Цветан и съм благодарен, че чрез него идеята е вече факт, дори без да сме говорили за това. При истински благодарните хора няма завист и болезнено усещане за притежание на нещо. Винаги съм казвал , че страницата "Аз съм благодарен!" е на всички нас които сме в нея. Страницата е колкото моя, толкова и на Цветан, толкова и всеки друг човек в нея. Всичко на тема благодарност което споделяте или правите е част от страницата! Цветан е един от най-активните благодарни сърца, затова смея да нарека онлайн курса "Да изпълним живота си с благодарност и щастие!" част от проекта "Аз съм благодарен!". Усещам дълбоко в себе си, че с този курс мечтата ми за повече благодарни хора ще стане факт на практика по най-професионалния и добър начин.
Онлайн курсът "Да изпълним живота си с благодарност и щастие!" е направен с цел да ни покаже как да превърнем благодарността в
нагласа и отношение към живота, за да можем да се наслаждаваме на сладките й плодове!

Благодарността е най- благородното от
благородните чувства, което има потенциала да трансформира живота ни и да ни донесе множество ползи.

- Благодарността ни прави по-щастливи!
- Благодарността ни изпълва с признателност!
- Благодарността ни носи позитивни емоции!
- Благодарността поддържа пламъка на любовта!
- Благодарността ни
позволява да забелязваме, да
се наслаждаваме и да ценим щастливите мигове!
- Благодарността укрепва нашата вярва в доброто,
оптимизма и увереността ни!
- Благодарността ни изпълва с енергия за действия, с които
да градим своя щастлив живот!
- Благодарността ни дава сили в трудни моменти и ни помага да продължаваме
напред по пътя на
собственото си щастие!
- Благодарността ни сближава с другите и е един от най-преките пътища към сърцата на хората!
- Благодарността
неутрализира негативните емоции и ни помага да бъдем
емоционално балансирани!
- Благодарността ни помага да осъзнаем изобилието, с което
сме дарени, както и да го умножаваме!
- Благодарността изпълва живота ни с пълнота и му придава смисъл!
- Благодарността носи обещанието да ни направи по-щастливи, стига да й
позволим!

В онлайн курса "Да
изпълним живота си с благодарност и щастие!" вие ще научите как да култивирате и утвърждавате
"благодарствената си нагласа" и съответно как да изпълвате живота си с повече щастие!

В рамките на курса ще усвоите изкуството да
бъдете благодарни с
помоща на девет
позитивни упражнения:

- Дихание на благодарност.
- Дневник на благодарността.
- Писмо на благодарност.
- Изразявайте директно
благодарността си.
- Позитивно завръщане в
миналото.
- Благодарността в трудните
моменти.
- Позитивното очакване като
повод за благодарност.
- Създавай поводи за
благодарност.
- Напомняния за благодарност.

Получавате и пет бонуса от Цветан Иванов, които обогатяват
навиците ви за щастие:

- Упражнението
"Благодарствен преглед на
деня"!
- Благодарността за влюбени -
как да я използваме за повече
любов!
- Благодарността и моето дете
- как да науча детето си да
бъде благодарно!
- Насоки за цялостната ви
практика!
- Правото да му изпращате
писма на пощата на сайта (office@shtastieto.com) с въпроси, свързани с вашата
практика!

Също така ще получите на
посочения от вас e-mail адрес кратък наръчник на
участника - да ви напомня за всичките начини, с които
можете да изпълните живота си с повече благодарност и
щастие. Съответно моля да уважавайте авторските
права на Цветан върху този текст!

Времетраене и начин на провеждане на курса- от час до час и половина според
темпа на работа с вас като клиент;
курсът се провежда индивидуално през
Скайп.

Цена на курса и заплащане- цената на курса е 35 лв.
Заплащането се извършва преди провеждането на курса по банков път.
Това са търговските условия на психолога Цветан Иванов.

Записването за курса
"Да изпълним живота си с благодарност и щастие!" означава, че сте съгласни с
тях!

Записване за курса-изпратете писмо на e-mail: office@shtastieto.com със заявка за
участие, напишете от къде сте научили за курса и посочете телефон за връзка, след което Цветан ще се свърже с вас!

При въпроси от ваша
страна относно курса - пишете на e-mail:office@shtastieto.com

Да създадеш в себе си благодарствена нагласа означава да създадеш в себе си нагласата да си щастлив.

Много курсове и тренинги се предлагат, но от този курс ще научите нещо което действително ще работи за вас цял живот. Защото няма как да си щастлив утре, ако не си щастлив днес, а благодарноста е начин да се видиш с щастието очи в очи в сегашно време!

*Всички свещени книги говорят за силата на благодарността!

*Основна тема във филма-феномен "Тайната" е темата за благодарността!

*Световно известната писателка Луйз Хей говори за мощта на това чувство в живота ни! Книгата й "Благодарността начин на живот" е като библия за милиони хора по света! Тези хора всекидневно споделят за какво са благодарни и живота им изобилства от още и още щастие!

Закона на благодарността винаги работи, ще проработи и при вас!
Това не е обещание, а факт!

Парите които ще дадете за този курс са нещо минимално в сравнение с нещата който ще научите и нещата които ще се случат в живота ви след практикуването на наученото.

Аз съм живия пример, че закона на благодарността е нещо просто и работи винаги!

Позволете на изобилието да влезе в живота ви! Впрочем то вече е там! От вас се иска да се научите да го виждате! Онлайн курса на Цветан Иванов "Да изпълним живота си с благодарност и щастие" ще ви научи на това ценно умение!

Благодаря на Цветан Иванов за тази прекрасна услуга която предлага! Благодаря за всички хора които ще участват в този курс! Благодаря за нещата които ще научат! Благодаря за щастието което ще изпитат! Благодаря за всеки път когато усетят благодарност в себе си! Благодаря за чудесата които ще последват в живота им! Благодаря за изобилието от здраве, любов, пари, успех и прекрасни емоции което буквално ще ги залее!

Желанието ми всички българи да знаят за силата на благодарността и да я упражняват е в ход и се изпълнява!

БЛАГОДАРЯ, С ЦЯЛОТО СИ СЪЩЕСТВО!

1 коментар:

asktisho каза...

Уау! Браво, човече! Браво за чудесната идея, за прекрасния блог! Имаш доста смислена мечта, да ти кажа! Половината човечество мечтае да забогатее, а другата половина - да оздравее, докато ти мечтаеш хората в БГ да станат по-благодарни. Това ,разбира се, автоматично значи да станат по-щастливи, по-богати и по-здрави. Поздравявам те от все сърце за тази твоя мечта и съвсем искрено ти благодаря, защото тя включва и мен!

Открих принципа на благодарността тази пролет. Не бях чел кой знае каква литература, просто ми дойде отвътре. Реших да си направя експеримент - избрах един месец от календара и го кръстих "Месеца на благодарността". Написах го навсякъде из стаите и в банята, и върху календара, за да не забравям непрекъснато да си измислям нови поводи да благодаря. Дори за най-малките неща. Изумително е колко много причини може да намери човек, за да благодари, да е признателен, тръгне ли да търси веднъж. А, като намери, те се увеличават като геометрична прогресия.

Дори само това е достатъчно, за да те направи щастлив - ми то, сега, в настоящето, постоянно си доволен, защото постоянно благодариш и не ти остава време да страдаш! Дори само това е достатъчно, като изключим всички майнд пауър идеи и т.н.

Но, ех, съвсем не подозирах каква огромна сила има скрита зад това нещо. Само за един месец ми се случиха толкова много и толкова прекрасни неща, във всяко едно отношение, че промениха всичко! Буквално бях със зяпнала уста.

Не спирайте да благодарите, хора! ПРИСЪЕДИНЕТЕ СЕ КЪМ ОТБОРА НА ЩАСТЛИВЦИТЕ! Страданието е полезно само, ако можеш да научиш нещо от него, а като се научиш да благодариш и за трудните моменти, дори то се притъпява.

Всичко добро желая на автора на този блог! Много приятно съм изненадан, че го открих. Продължавай да променяш нещата, точно в момента се нуждаем от хора като теб!

Благодаря ти за усилията,за отделеното време и енергия, за насърченията, за вдъхновението, за положителните мисли и за всичко, което правиш!