понеделник, 14 ноември 2011 г.

Благодарствена емисия #1

В рубриката "Благодарствена емисия" хората от страницата "Аз съм благодарен" споделят какво ги прави щастливи и защо са благодарни. Това е първия брой на тази рубрика. Искам да благодаря на всички участващи в нея днес. Всеки може да участва като сподели за какво е благодарен на стената ни във фейсбук. Ние сме социалната мрежа на благодарните хора в България и вместо да се оплакваме сме благодарни !!!

Ето и първите хора споделящи своите благодарностти:

Мери Дит:
"Благодаря за прекрасния мъж
до себе си, който се грижи винаги да съм доволна и щастлива, който ме обича
истински. Благодаря и за милото, красиво детенце, което си имаме, благодаря за
семейството и дома си! Благодаря за всяко страдание
в живота си, което ме научи никога да не причинявам
такова другиму. Благодаря за
всеки разговор, който съм
провела, защото той винаги ми
е давал нещо. Благодаря за
музиката, която чувам, благодаря, че МОГА да я чувам,
благодаря за всеки тон.
Благодаря за красивите
цветове, които мога да видя,
които ни заобикалят,
благодаря за шарените неща!
Благодаря за всяко свое
сетиво, за всяко свое
възприятие. Благодаря на
всеки човек в живота си, дори
и на тези, които ме обидиха,
защото ме научиха как самата
аз да не обиждам. Благодаря,
че се родих човек и че мога да
изпитвам благодарност!"


Galq Isaeva: "Разширяване на
съзнанието ,отвореното сърце
изпълнено с любов,умението
да цениш всеки един момент
от днешния неповторим
ден....:)))"

Diana Teneva: "Благодаря за прекрасното
семейство, което имам и за
подкрепата, която получавам
винаги от тях... Благодаря за
приятелите, които също ми
подават ръка... Благодаря на
Господ за знаците, които ми
изпраща - така разбирам, че си
вървя по МОЯ ПЪТ и това ме
прави истински щастлива..."

Марияна Петрова: "Благодарна съм за
всичко,което животът ми е
дал!Благодаря за моите
родители,че ги имам!Благодаря
за моето семейство,за синът
ми,за съпругът ми,за тяхната
обич и подкрепа!Благодаря за
любимата работа,за колегите и
приятелите,които имам и за
тяхното уважение и помощ!
Благодаря за трудностите и
щастливите мигове!
Благодаря,че ме има!Аз съм
благодарна и ценя това, което
животът ми е дал!!!Щастлива
съм и ви обичам приятели!!!"

Victoria Levi- Reuven:
"Благодаря, че познавам и умея
да благодаря. Това е
инструмент, който ни
настройва на съвсем друга
енергия,на друга вълна,
вибрация. Ден, час, минута
прекарани в благодарност
внася огромна благодат в
живота ни."

Tzvetomira Emilova: "Благодаря, че имам
възможност да пътувам и да
се наслаждавам на красотата,
която ни дарява природата -
особено през есента :)"

Десислава Свиленова:
"Благодарна съм за живота
си,за това че съм жива и
здрава . Благодарна съм за
работата си. Благодарна
съм ,че имам приятелите си.
Благодарна съм за това ,че
пътуваме и че имаме
прекрасно време
заедно.Благодарна съм за
мястото в което
живея.Благодарна съм за
родителите си ,затова ,че са ме
родили и отгледали и винаги
ми помагат, дори когато
понякога е трудно за тях./Бог
да ги благослови!/Благодарна
съм че се уча от живота и от
другите по начини които са
най-подходящи за
мен .Благодаря на Бог ,че
изпраща тези уроци и хора на
пътя ми за да раста и да се
развивам.Благодаря ,че уча
там където уча в
момента.Благодаря за
прекрасните си
учители.Благодаря за
красотата която виждам около
мен , за чистата природа която
имаме.За всички добри и
красиви неща които са се
случили и се случват в
България и и с българите и за
всички положителни промени
вътре в нас ,които ни водят
към по - добър живот."

Аз пък Стефан Монев благодаря на тези чудесни хора, че споделиха за какво са благодарни! Благодарноста която изразиха ще им се умножи! Това е природен закон!

1 коментар:

Надежда Попова каза...

И аз благодаря!
За всички прекрасни неща, хора и събития, с които вселената и Бог ме срещат. За изживаванията, които имам-за това, че имам свободата да избирам, за истини, които научавам...
Благодаря, че мога да се смея, че имам приятели, с които да го правя.
Благодаря, че имам Вяря и милостиво сърце- осъзнавам, че това ме прави Човек...
Благодаря на Стефан Монев, че създаде тази страница и този блог.
Мисля, че е много, много важно- защото, събирайки се да споделят благодарност хората наливат едни реки от добра енергия и светли човешки мисли, които влияят благотворно, както на личния им живот, така и на цялото земно информационно поле. А точно от това имаме нужда- всички ние. За да оцелеем!Факт е,че всичко в света е взаимносвързано и че той е интегрален. Потрепването на крилете на малка пеперуда може да предизвика торнадо в другия край на земята.

Пиша това, като коментар, тъй като не разбрах как става по друг начин :)