петък, 11 ноември 2011 г.

"Аз съм благодарен" вече и с блог!

Благодаря за днешния прекрасен ден! Днес беше важен за света ден! Важен и за мен! Силата на благодарността днес показа, че действа в моя живот - една моя идея се реализира, без да съм търсил начини, просто дойде и аз казах и "Да!". В деня в който създадох тази страница си казах: "Това нещо ще докосне много хора. Ще вдъхновява и ще мотивира! Ще усмихва. . .". Представях си как ще давам интервюта за тази наглед обикновена страница! И първото интервю е вече факт! Не мисля, че ще остана само с него! Благодарността, да видиш изобилието в живота си, прави чудеса, затова очаквам в "Аз съм благодарен" да станем свидетели на чудеса! Много променени към добро съдби ще има! Убеден съм! Благодаря на Цветан Иванов за точните въпроси на които отговорих с точните отговори, за да има статията такъв голям успех! Благодаря за неговия сайт Щастието.ком, от който не веднъж съм се мотивирал, надъхвал и учил на тема благодарност! Благодаря на всеки прочел статията! Благодаря на всеки споделил статията! Благодаря на всички хора харесващи страницата! Това ме прави извънземно щастлив!

В интервюто казах, че нямам блог/сайт защото още не съм усетил момента. Е днес го усетих! Усетих го, благодарение на Вас и подкрепата която ми оказахте с голямата Ви активност в четенето и споделянето на интервюто! Усетих го и вече имаме блог! Това е първия пост от него! Не притендирам за оригиналност на визията на блога или за правилно и систематизирано блогване! Може и грешки в писането да имам. Притендирам обаче , че в текста, в съдържанието на блога ще вложа сърцето си!

Може би страницата "Аз съм благодарен" е първата на която се прави блог. Обикновено е обратното, но необикновено си тръгна и самия проект, така че всъщност е нормално.

Какво ще се случва в блога?


Отговора е лесен!
На дълго и на широко ще пишеме (аз и всички вие) за какво сме благодарни, защо и как се чувстваме! Плюса е , че постовете ще са по-достъпни за всички и по всяко време. В блога ще има неща само и единствено на тема благодарност. Искам блога да се превърне в един извор на благодарност където хората да идват и да пият до насита!

Страницата във фейсбук си остава главната ми и най- важната ми допирна точка с вас, блога просто ще е едно допълнение за десерт.

В заключение искам да припомня , че ние хората творим нашата реалност с емоциите и мислите си. Мислите изпълнени с благодарност творят една щастлива реалност. Когато цениш нещата в живота си ти си един успешен човек, даваш път на нови такива хубави неща и целите ти се случват по-лесно и бързо, отколкото когато мрънкаш и си недоволен. Като си благодарен живееш по-качествено. Радваш се на всеки миг. Благодарните хора са по-работоспособни, по-усмихнати и повече обичащи и обичани. Освен това когато хората споделят, всеки за какво е благодарен, това действа мотивиращо и сплотяващо. Ето за това са страничката и от днес и блога - да мотивират, вдъхновяват, и сплотяват хората; да правят живота ни по-лек; да отворят очите ни за изобилието и красотата около нас!

Щастие има за всички в изобилие, само чака да отворим очите си за да го видим и да му се радваме заедно с другите хора!


Кое в живота ви , ви изпълва с благодарност? Защо? Какво ви дава? Как се чувствате? Намерите ли един отговор на този въпрос, ще намерите и втори, и трети, и четвърти . . . и сто хиляден!

Добре дошли в света на благодарността!

Няма коментари: