четвъртък, 17 септември 2015 г.

Ето ги 10те ключа на щастието, които е крайно време да се научим да използваме , защото всички имаме достъп до тях

ОБОБЩЕНИЕ НА 10-ТЕ КЛЮЧА НА ЩАСТИЕТО, КОИТО ВСЕКИ ПРИТЕЖАВА + БЛАГОДАРНОСТ ЗА ВСЕКИ КЛЮЧ

Преди месец ми попадна книгата " Десетте тайни за щастие" на автора Адам Джексън. На руски език е , но успях да схвана смисъла и посланието и. Тези 10 неща , обаче според мен не са никакви тайни, а са неща достъпни за всички нас.

Много ми харесаха, защото са практични и реших да ги споделя с вас във фейсбук страницата ми "Аз съм благодарен!", добавяйки малко и от себе си и преименувайки "тайните" в "ключове" за Щастието.Щастието изисва някакво действие от наша страна, а не чакане на дадени събития просто да се случат от самосебе си. Всеки един от тези ключове е именно действие за постигането и подържането на щастието и те са на разположение на всеки човек и може да се използват от всеки, всеки ден.

И така, с малко прекъсване поради технически причини, все пак успях да ви представя всички десет семпли и прости нещица , които доказано отварят вратата на щастието.

С този пост целта ми е да обобщя всичките, или по - скоро да ги направя по-достъпни и за мен и за вас. Ще ви дам списък с ключовете, както и кратки линкчета към постовете за всеки ключ, за да е цялата ми работа прилежно подредена. Ключовете обикновено ги държим на едно място. Та затова нека и тези са тук на едно място и като ни потрябва някой - идваме и си го вземаме.

Има и бонус. Всички тези неща са достъпни и всички ние ги притежаваме, затова е хубаво , даже задължително да сме благодарни за тях. Към всеки ключ добавям и моята благодарност за него.

Е, да започваме:

Линковете водят към постовете в страницата , където по-обширно обяснявам за всеки ключ. Тук давам само обобщена формулировка , за да се запознаете по-подробно отваряйте линковете!

Ключ №1 - Ключа на позитивното отношението към живота ==> ЛИНК

Формулировка:"Колкото по - позитивно е отношението ти към живота и света, толкова по-щастлив си!"

Благодарност: Отношоението е нещо, което може да се променя. Благодарен съм, че това е така. Благодарен съм, че имам все по-хубаво отношение за живота като цяло и съм блаагодарен, че това ме прави щастлив човек избиращ да мисли и действа като такъв.

Ключ №2 - Ключа на активността и движението ==> ЛИНК

Формулировка: "Колкото повече физическа активност има в живота ти, толкова по-близо си до щастието!"

Благодарност: На първо място благодаря, че въобще мога да се вдижа. Благодарен съм за здравето на цялата ми двигателна система. Благодарен съм за всяка крачка , която правя. Благодарен съм за хормона на щастието, който се отделя когато се движа. Благодарен съм за всички различни физически активности, които мога да вкарам в живота си, а те от своя страна ме вкарват във потока на щастието.

Ключ №3 - Ключа на осъзнаването на сегашния момент ==> ЛИНК

Формулировка: "Колкото повече живееш в днешния момент, вместо да си в миналото или бъдещето, толкова повече си в щастието!"

Благодарност: Благодарен съм за сегашния момент. Благодаря, че съм тук и сега. Точно тук имам всичко необходимо за да съм щастлив. Благодарен съм и осъзнавам сегашния момент - само в него присъствам и само в него мога да градя щастието си!

Ключ №4 - Ключа на добрата ти представа за теб ==> ЛИНК

Формулировка: "Ти си това, за което се мислиш!"

Благодарност: Благодарен съм, че каквото и негативно да съм мислил за себе си в миналото, то е поправимо и мога да го заменя с нещо добро и позитивно. Благодарен съм, че в представите си съм един успешен и щастлив човек и това все повече се превръща в моя същност.

Ключ №5 - Ключа на поставянето на ясни цели ==> ЛИНК

Формулировка: "Колкото по-ясни цели и задачи имаш в живота си, толкова по-щастлив си!"

Благодарност: Благодарен съм за моите цели. Те ми сочат пътя, по които да вървя и ме правят по-сигурен и с по-ясна визия за бъдещето ми. Благодарен съм и за всички постигнати цели. Благодарен съм и си поставям цели, следвам ги и така щастието ме следва навсякъде.

Ключ №6 - Ключа на смеха и усмивката ==> ЛИНК

Формулировка: "Колкото повече се усмихваш и смееш, толкова по-щастлив си!"

Благодарност: Благодарен съм за усмивката си и я показвам толкова често, колкото мога. Тя отключва усмивките на хората срещу мен. Благодарен съм за смеха и всички ползи от него. Осъзнавам какъв дар са усмивката и смеха и ги употребявам, понякога дори без причина - знам , че когато се усмихвам щастието е по-близо!

Ключ №7 - Ключа на прошката ==> ЛИНК

Формулировка: "Колкото по-бързо се освободиш от болката, толкова бързо ще станеш щастлив човек!"

Благодарност: Прошката ме прави свободен и с благодарност я употребявам !Благодарен съм за прошката. И за тази , която аз давам, и за тази, която е дадена на мен. Прошката е начина да се справя с нараняванията. Тя е лекарството за болката. Използвам прошката с благодарност за нейния ефект , който неминуемо ме прави по-щастлив.

Ключ №8 - Ключа на даването ==> ЛИНК

Формулировка: "Когато споделяш част от твоето притежание, ти ставаш по-щастлив."

Благодарнст: Благодарен съм,че имам какво да давам и го правя осъзнавайки, че да даваш е първата крачка за да получиш. Приемам се като проводник на добри неща и давам такива наоколо. Щастлив съм когато с нещо мога да помогна на нчкой, и това ме кара да се чувствам ценен и значим. Зная , че всеки има какво да даде. Благодарен съм за даването и получаването в живота ми!

Ключ №9 - Ключа на подържането на качествени отношения с хората ==> ЛИНК

Формулировка: "Колкото по-качествени отношения подържаш с околните ти хора, толкова по-щастлив си!"

Благодарност: Първо съм благодарен за хората в живота ми. Стремя се да подържам добри отношения с тях. Благодарен съм, че този мой стремеж се възнаграждава със същото отнощение и от тях.

Ключ №10 - Ключа на вярата в Доброто ==> ЛИНК

Формулировка: "Това, в което вярваш преобладава в твоята реалност"

Благодарност: Благодарен съм за моята вяра в Доброто . Тя винаги е съществувала в мен, дори когато не съм вил в най-щастливите ми периоди. Благодаря, че моята вяра в Доброто е основата на моя щастлив живот! Благодаря за всичко добро в живота ми. То затвърждава вярата ми в Доброто. Избирам да вярвам в най-доброто и то избира мен.



И за финал:

БЛАГОДАРЯ на всички за вниманието, харесването и споделянето на всички постове от тази поредица. Благодаря, че ми попадна тази книга и благодаря на автора. Благодаря , че разбирам малко руски език, толкова, че да схвана идеите на автора. Благодаря, че споделелих с вас наученото - така трябва да прави всеки, за да растем всички ние.

10-те ключа на щастието ми помагат всеки ден да съм по-щастлив. Показват ми, че щастието е постижимо от всеки, стига да предприемеш нужните действия. На мен всеки един ключ ми влиза в полза. Затова и ги споделих с вас. Ако и на някой от вас му е било в полза и му е светнала лампичката, прочитайки тези редове - значи съм си свършил работата и съм повече от доволен!

Аз споделих наученото, сподели и ти!
Страницата "Аз съм благодарен" във фейсбук

Няма коментари: