понеделник, 3 декември 2012 г.

Благодарността - начин на живот (част 53) Благодарствена молитва

Благодарствена молитва

Луиз Л. Хей

Дълбоко в центъра на същността ми има безкраен източник на благодарност. Сега позволявам на тази благодар­ност да изпълни сърцето ми, тялото ми, ума ми, съзнани­ето ми, цялото ми същество. Тази благодарност се излъч­ва от мен във всички посоки, докосва всичко в моя свят и се връща при мен с още неща, за които да съм благодарна. Колкото по-благодарна се чувствам, толкова по-ясно съз­навам, че запасът е неизчерпаем. Благодарността ми по­мага да се чувствам добре, тя е проявление на вътрешна­та ми радост. Тя е топло усещане в живота ми.

Благодарна съм за себе си и за моето тяло. Благодарна съм за способността си да виждам и чувам, да усещам, вкусвам и докосвам. Благодарна съм за моя дом и се грижа с обич за него. Благодарна съм за семейството и приятелите си и се радвам на тяхната компания. Благодарна съм за моята работа и винаги й давам най-доброто от себе си. Благодар­на съм за талантите и способностите си и постоянно ги изразявам по удовлетворяващи начини. Благодарна съм за доходите си и зная, че ще преуспявам, накъдето и да се на­соча. Благодарна съм за всички минали преживявания, защо­то знам, че са били част от израстването на душата ми. Благодарна съм за цялата природа и уважавам всичко живо. Благодарна съм за днешния ден и за всички утрешни дни.

Благодарна съм за живота сега и завинаги.

Няма коментари: