събота, 26 ноември 2011 г.

Благодаря ти, че избра!

От както създадох страницата "Аз съм благодарен!" се е случвало хора да я харесват и след известно време да я напуснат. Когато забележа спад в броя на харесващите аз не си казвам "Жалко!" Напротив радвам се и съм щастлив за тези хора!
Тези двама-трима души са видяли какво предлага страницата, не им е харесало, сметнали са че не им е нужно и най-естественото нещо е да излязат от нея. Направили са своя избор!
Всички ние правим това нещо всеки ден! Благодарен съм, че ние хората имаме свободен избор за толкова неща. Всяка сутрин избираме какво да облечем, избираме какво да ядем днес, каде да отидем, с кого да говорим. Избираме приятелите си, избираме интимните си партньори. Избираме какво да прочетем, какво да гледаме по телевизията, за какво да говорим. Избираме как да живеем. Начина ни на живот е плод на избори направени много рано в нашето развитие. Ние следваме линията на тези избори, защото ни се струват най-сигурни, изпитани. По този начин превръщаме даден избор в наш навик, които определя живота си.
Ако променим изборите си ще променим и държанието си и от там живота си. Важното е да правим избори които ни правят щастливи! Ние избираме щастието си! Избираме дали да сме все недоволни и мрънкащи или да сме благодарни и да приемаме подаръците и уроците на живота.
Хубаво, прекасно нещо е избора! Още повече когато е богат! Избора е нещо присъщо за един осъзнат човек! Всеки път когато някой човек избира аз съм щастлив за него!
Така , че тези хора натиснали "Не ми харесва" ме правят благодарен, защото съм ги подтикнал да направят избор. Бръкнал съм им в умовете и душите, заболяло ги е може би. Може би съм пипнал с прекалено горещи ръце?!
Не зная причините. Не са важни! Това дали са част от "Аз съм благодарен" не е съществено за щастието им, нито за щастието на който и да е. Важното е да слушат сърцата си, да правят избори които ги правят щастливи и да ценят нещата в живота си! Пожелавам им го искрено, както и на Вас които четете това!

Благодаря Ви, бъдете благословени!

1 коментар:

Unknown каза...

Великолепно казано! 100 % съгласен!