вторник, 15 ноември 2011 г.

Благодарствена емисия #2

Тези птички според мен си чуруликат за какво са благодарни, а сега и ние
да се "облъчим" с нашата благодарствена емисия. Както и предполагах днес
сме повече от вчера, и скоро си мисля че ще станем толкова много, че ще
ми е трудно да поствам всички благодарности и ще ми трябва помощник! :)

Ето какво споделят щастливите хора на България днес:

Даниела Димова:

"Благодаря за всички чудеса
които ми се случиха днес
благодаря на приятелите ми
които ме подкрепят да се
осъществи една моя голяма
мечта благодаря ,
благодаря ...бъдете благодарни
и вярвайте мечтите се сбъдват!"

Tsvetan Ivanov:

"Благодарен съм за вкусното
кафе и топлия уют на нашия
дом!"

Снежина Джангазова:

"BLAGODARQ ZA DETETO MI..TOVA
E NAI HUBAVOTO V JIVOTA MI...I
MOETO SEMEISTVO ...BLAGODARQ
ZA VSI4KO HUBAVO I LO6O
KOETO MI PODNASQ
JIVOTA.BADETE DOBRI..."

Cvetana Savova:

"Благодаря за хубавите думи:)
Бъдете честити:)"

Sonya Ananieva:

"Благодаря за уюта на леглото
си, благодаря за спокойния
сън, с който ме дари. Благодаря
за събуждането с котка,
гушната над главата ми.
Благодаря за ведрата усмивка,
с която започна деня ми.
Благодаря за печката, която
стопли дома ми. Благодаря за
възможността да направя кафе
- не само за мен. Благодаря за
възможността да поднеса
кафенце в леглото и благодаря
за усмивките, с които то беше
посрещнато. Благодаря за
сестра си. Благодаря за топлото
кафе. Благодаря за страницата
от вашите благодарности, пред
която пихме кафето. Слънце в
душите и усмивки на лицата
ви желая днес!"

Gergana Todorova:

"Iskam da izkre6tia za da me
4yiat vsi4ki BLAGODARNA
sam ,4e az i moeto semeistvo
sme zdravi ,pozitivni i
yspiavame s ysmivka da se
spraviame s jivota .Blagodarna
sam ,4e postigam tselite si
posledovatelno i sam dobra v
tova koeto pravia .Neka se
pomolim i za vsi4ki negativno
nastroeni ,koito imat nyjda ot
na6ata pomo6t,za vsi4ki ,koito
imat zdravoslovni problemi za
da znaiat ,4e niakoi gi podkrepia
dori i samo v mislite si.Neka
blagodarim ,4e sme jivi ,4e sme
tyk i sega ,za6toto niakoi ima
nyjda ot nas .Nali tova e smisalat
na jivota .Badete
6tastlivi ,ysmixvaite se !!!"

Yordanka Pichurova:

"Blagodarna sam, 4e vapreki
vsi4ki rani moga s cqloto si sarce
da obi4am i, 4e vsi4ki moi blizki
sa zdravi !!! Blagodarq za
vsi4ko ,koeto Bog mi dava vseki
den i na vas, 4e vi ima, priqteli!!!"

Надежда Попова:

"И аз благодаря!
За всички прекрасни неща,
хора и събития, с които
вселената и Бог ме срещат. За
изживаванията, които имам-
за това, че имам свободата да
избирам, за истини, които
научавам...
Благодаря, че мога да се смея,
че имам приятели, с които да
го правя.
Благодаря, че имам Вяря и
милостиво сърце- осъзнавам,
че това ме прави Човек...
Благодаря на Стефан Монев, че
създаде тази страница и този
блог.
Мисля, че е много, много
важно- защото, събирайки се
да споделят благодарност
хората наливат едни реки от
добра енергия и светли
човешки мисли, които влияят
благотворно, както на личния
им живот, така и на цялото
земно информационно поле.
А точно от това имаме нужда-
всички ние. За да оцелеем!
Факт е,че всичко в света е
взаимносвързано и че той е
интегрален. Потрепването на
крилете на малка пеперуда
може да предизвика торнадо
в другия край на земята."

Аз днес искам да благодаря, че живота е по-хубав от колкото повечето
хора си мислят! :) Искам да благодаря за първата ми заплата в живота
която получих днес. Благодаря за работата си и за хората с които я
върша! Благодаря за хубавите моменти който си припомних днес! :) И
разбира се благодаря на всички Вас, които споделихте щастието си! :) То
ще ви се умножи!

Ние сме благодарните хора на България, концентираме се в добрите неща и
получаваме още такива, защото така сме по-щастливи и здрави!

1 коментар:

Ади каза...

В този хубав ден аз благодаря, че съм жива, че имам покрив над главата си, че детето ми е живо и здраво. Благодаря на бащата на детето си, че отново е част от животa ни... Благодаря за любовта, която давам и получавам ежедневно! Благодаря за този блог! Благодаря за всичко, което чета във фейсбук и ми помага всеки ден да ставам по-добър човек! БЛАГОДАРЯ! Раздавам любовта си на всички!