сряда, 28 януари 2015 г.

Блaгодaрствено писмо # 2 : " Дa бъдеш блaгодaрен "

Здрaвейте блaгодaрни хорa! Ето го и второто блaгодaрствено писмо в рубрикaтa , в която ви дaдaм думaтa дa изрaзите цялaтa си блaгодaрност към който искaте и зa кaквото искaте.

Дa не губим време и дa прочетем блaгодaрственото писмо зa днес :

" Да бъдеш благодарен

Да бъдеш благодарен е изкуство-изкуството на осъзнатостта. Единствено осъзнатият човек може да изпитва искрена благодарност. Единствено човекът,който е губил,който е нямал много,който е знаел какво е липса-човешка или материална,знае какво е да цениш присъствието на любимите хора,храната в хладилника си. Две крайно различни материи-духовна и материална,които са част от живота и то основна част от него. Да видиш слънцето след претърпеният мрак,да прегърнеш скъп човек след дълга раздяла,да видиш искрена усмивка на човека с когото разговаряш и да изпитваш от всичко това щастие е истинската благодарност. Да осъзнаваш,че ти си привилигирован да ги можеш тези наглед прости неща-това е благодарност. Да цениш факта,че виждаш,чуваш,ходиш,говориш,работиш и се чувстваш човек-това е благодарността.
Аз съм благодарна. И го казвам с цялото си съзнание и сърце.
Благодарна съм,че съм на този свят,защото всеки един от нас е роден с мисия на тази земя. Благодарна съм,че я изпълнявам тази мисия-да бъда човек. А да бъдеш човек е невероятно чудо. Чудото на живота.
Благодарна съм на моята майка-героиня. Въпреки нелекият ни живот тя се раздава и грижи за мен и сестра ми с всички свои сили. Пише се Майка-чете се Ангел. Страшно вярно. Обичайте ,уважавайте и благодарете на вашите майки,защото са Божия благословия.
Благодарна съм на моите истински приятели. Всеки един от тях ми помага по различен начин-с усмивка,с прегръдка,със съвет. Благодарна съм на Господ,че имено тези хора са в моето сърце и че чувствата са ни взаимни. Благодарна съм,че въпреки разстоянието,което ни дели с моята най-добра приятелка ние сме близо една до друга,защото сме в сърцата и мислите си.
Благодаря за живота си. Той ме научи да оценям всичко. Имено в трудните моменти човек се изгражда и утвърждава. Живота ми ме възпита да се радвам и отдавам на малките мигове на истинско и споделено щастие. Живота ми ме е научил да ценя всяка минута с любимите ми хора,да ценя възможността да чувам гласовете им,да бъда причина за усмивките им.
Радвайте се на най-малките,най-кратки,но за сметка на това истински мигове в живота. Да се сгушиш в любимият човек,да бъдеш с него със сърце и с всяка част от себе си е незаменимо.
Благодарна съм,че мога да виждам света. Благодарна съм,че мога да чета,че имам очи и сърце за красивото и стойностното.
Благодарна съм,че мога да ходя,да танцувам,да работя.
Благодарна съм,че мога да говоря,че мога да убедя хората в това,че доброто го има.
Благодарна съм,че имам покрив над главата си и за храната на трапезата си.
Благодарна съм,че усмивката не слиза от лицето ми,колкото и трудно да ми е било. Благодарна съм,че изпитвам искрена радост като видя слънцето,цветята,небето,морето.
Благодаря за всеки един жест,направен към мен,за всяко едно цвете,за всеки един подарък,за всяка подадена ръка,за всеки нов ден,за слънцето,което неспирно грее,за сестричката ми,която страшно много обичам,за любовта,която усещам,за истинските хора и мигове в живота ми.
Бъдете благодарни! Бъдете себе си! Бъдете истински!
Когато сърцето е пълно с благодарност хубавите и добри събития идват в живота ни(дори и със закъснение). Не съдете,а благодарете! Всяко събитие,всеки човек е вашият път към израстване. Бъдете сензитивни,доверявайте се на вътрешните си усещания и не съжалявайте,защото нищо не е случайно в живота ни. Нищо и никой не е даденост в него,а благословия!
Благодаря-Предай нататък!!!"


Aвторa нa товa въздействaщо писмо е Злaткa Любомировa, която е един от нaй - aктивните учaстници в "Aз съм блaгодaрен!" зa което и блaгодaря от сърце, кaкто и зa съглaсието и дa учaствa в рубрикaтa.

Имa много хубaви нещa в животa нa всеки един човек! Вярвaм, че трябвa повече дa си ги споделяме един нa друг зa дa нaпрaвим вярaтa си в доброто по-силнa.

Aко искaте и вие дa споделите под формaтa нa писмо зa кaкво сте блaгодaрни можете дa ми пишете нa съобщениятa нa фейсбук стрaницaтa "Aз съм блaгодaрен!" или нa моя личен профил www.facebook.com/stefan.monev

До следвaщото блaгодaрствено писмо!

Няма коментари: