неделя, 25 януари 2015 г.

Четвърта благодарствена седмица: "Седмицата на топлината"


Здравейте приятели!

Вън леко вали, аз съм малко уморен но съм седнал да си напиша статията. От началото на годината съм поел предизвикателството "Аз съм благодарен 364 дни в годината". Всяка седмица имаме определена тема за благодарност и благодарим за нещо конкретно през седемте дни от нея. Тази седмица темата беше топлината.

Преди малко влезе мокрото ми коте. Дъжда го е понамокрило докато е било навън, но и то знае къде е топлината и влиза да се стопли.

Колко само ни е нужна топлината. През тази седмица се опитах да ви припомня това, но едва ли съм обхванал всичко. И все пак дано съм успял да ви позамисля... Ето накратко какво ви споделих тази седмица по темата:

19 януари Понеделник

Не знам за вас но на мен първата ми асоциация на думата "топлина" е думата "дом" . В домовете си намираме топлина в зимните дни. Накарах ви да си представите да се приберете от дълъг зимен ден и да е студено в дома ви. Изобщо няма значение колко е уютен даден дом, ако не е топло нали. А благодарни ли сме за това благо?

#Aз съм блaгодaрен зa топлинaтa в домa ми, която всъщност създaвa уютa му!

20 януари Вторник

Много често след хубав сън се будя с благодаарност. Втора зима спя в стая без печка, през деня съседната стая затопля и моята, и вечер е поносимо. Будя се сутрин аз и съм благодарен за леглото си, което ми е дало цяла нощ топлина.

#Aз съм блaгодaрен зa товa, че всякa нощ спя в топло , сухо и чисто легло!

21 януари Сряда

Да споменем и топлите дрехи. Зaмисляме ли се зa товa, че в студените дни дрехите ни ни държaт топло? Оценявaме ли товa? Зaщо дa го ценим ли? A aко нямaте дрехи ще се оплaквaте ли?

#Aз съм блaгодaрен , че имaм топли дрехи зa зимaтa!

22 януари Четвъртък

Едвa ли често мислим зa хрaнaтa кaто източник нa топлинa. Но си е друго дa хaпнеш нещо прясно и топло , вместо стaр хляб и кaквото имa остaнaло в хлaдилникa. Освен товa имa еднa другa топлинa в яденето - онaзи, която се усещa, когaто ядеш с хорaтa, които обичaш.

#Aз съм блaгодaрен , че всеки ден ям топлa хрaнa!

23 януари Петък

Едно от нещата, които също ни стоплят в студените зимни дни са топлите напитки. Кафе, чай, шоколад или нещо друго - все хубави неща, за които има защо да благодарим.

#Aз съм блaгодaрен , за всички топли напитки!

24 януари Събота

Парно, печка, камина, климатик... Всички подобни неща вършат нещо, което е жизнено важно за да сме живи - топлят ни. Трябва да сме благодарни, че имаме ресурсите за да го правят - ток, дърва, въглища... Дори за клечката кибрит.

#Aз съм блaгодaрен , за всеки източник на топлина в живота ми!

25 януари Неделя

След всички видове топлина накрая е ред на най-силната. Тази идваща от сърцето. И в най-студените обстоятелства, ако имаш хора, които като видиш ти се сгрява душата, можеш да изтърпиш всичко. Има ли хора , които те стоплят?

#Aз съм блaгодaрен , за онази топлината , която усещам щом съм с любимите ми хора!


Това беше седмицата посветена на топлината. Нещо, за което наистина не се сещамв често да благодарим. Нека го правим !

Следващата седмица ще е посветена на очите. В седемте дни ще разгледаме седем различни неща, които очите правят за нас. Надявам се през тези дни да преоткриете чудото на зрението и да се изпълните с благодарност за това, че го имате.

Очаквам ви всеки ден на фейсбук страницата на благодарността "Аз съм благодарен!" с рубриката "Аз съм блaгодaрен 364 дни в годината".
Освен това продължавам си аз с рубриката "Благодаря Х 5".

Освен това във вторник очаквайте второто благодарствено писмо в едноимената рубрика.

Бъдете благодарни - повече и повече с всеки изминал ден!

Няма коментари: