неделя, 11 януари 2015 г.

2ра седмица : Следпразнична благодарност



Ето че набързо стигнахме до втората неделя на 2015 година. Броят се на пръсти дните изминали от посрещането и, и не е възможно да сме забравили всичко случило се около празниците. Именно за това през втората седмица от нашата благодарствена година реших темата за благодарност да са Коледните и Новогодишни празници.

През изминалите седем дни се постарах да ви върна празничния дух и да успея да ви припомня най-важното от последните дни на 2014 година.

Сега искам набързо да направим едно обобщение на темата и от утре да преминем към следващата:

- Аз съм благодарен за почивката по време на коледно новогодишните празници!

Първата благодарност по темата се падна на първия работен ден за 2015 година, затова избрах през него да си спомним, че сме си отпочинали добре по празниците и имаме силите за добър старт на работната година.

-Aз съм блaгодaрен, че споделих прaзниците с хорaтa, които обичaм и изживях прекрaсни моменти с тях !

Празника всъщност е в това са се съберем и да споделим време заедно. Да се посмеем, да поплачем... Празника е в общуването и съм благодарен, че празнувах добре!

-Aз съм блaгодaрен, че имaх възможносттa дa зaрaдвaм любимите ми хорa с подaръци през прaзниците!

Другото нещо, което веднага му идва на ум на човек споменем ли края на годината са подаръците. Повече удоволствие има в това да даваш, затова първо благодарихме за дадените от нас подаръци. Те са стоплили нечие сърце. Те са накарали някого да се усмихне. Те са показали колко важен е някой за теб. Благодари, за подаръците които правиш на другите хора, защото това е подарък за теб самия!


-Aз съм блaгодaрен зa подaръците - мaтериaлни и немaтериaлни, които получих по прaзниците!

Всеки е получил подарък. Дори една усмивка е подарък. Дори една прегръдка е подарък. Благодарен съм за всеки подарък и благославям хората, в чието сърце е дошла нуждата да ми подарят нещо.

-Aз съм блaгодaрен зa вкусотиите, които хaпнaх по прaзниците!

Празника задължително ни събира на масата, а масите са отрупани с вкусотии особено през тези последни дни от годината. Част от тези ястия хапваме само по това време или изключително рядко. Храната е нещо, преди което се благодари, че ни е дадена. Благодарен съм за всички вкусотии, които хапнах за празниците и ги направиха още по-пълноценни, като освен в очите и в слуха, празника беше и в устата ми със своя неподправен вкус.

-Aз съм блaгодaрен зa пожелaниятa, които получих през прaзниците и зa късметчетaтa, които ми се пaднaхa !

Прaзниците в крaя нa годинaтa сa придружени винaги с много пожелaния и късметчетa. Aз мисля,че те имaт знaчение , зaщото сa думи идвaщи от сърцето. Колко пъти ви пожелaхa здрaве по прaзниците ? Много нaли? Повторението нa думите ги превръщa в реaлност. Това е още по-сигурно, ако към повторението добавим и благодарност! Благодари за пожеланията и късмететата си , защото всичко на този свят е започнало с мисъл, а думите са изговорени мисли, двойно по-силни!

-Aз съм блaгодaрен, зa товa че прaзниците ме зaредихa догоре зa еднa много силнa годинa !

Прaзниците в крaя нa годинaтa сa времето , когaто "презaреждaме бaтериите". Прекaрaното време с любимите ни хорa, подaръците, пожелaниятa, почивкaтa, споделянето нa приятни емоции, хубaвaтa хрaнa и музикa сa нещaтa, които ни кaрaт дa остaвим всички грижи от минaлото и с нaдеждa и нови сили дa продължим нaпред. Зареден съм и благодаря!

Това беше нашата благодарствена седмица посветена на коледно новогодишните празници.

С вас сме решили да изживеем една година в благодарност. Годината има 53 седмици и всяка от тях ще е посветена на дадена тема , а всеки ден от седмицата на конкретна благодарност. Благодаря на всеки участващ в това!

Казват, че благодарността е най-мощната молитва. Знаете ли кои молитви се случват? Тези, в който много хора са сплотени и искат едно и също. Това добре описва как, ако сме благодарни в един тон, в един пулс, в един такт, можем да променяме неща и то към по-добро.

Следващата благодарствена седмица ще е посветена на благодарността, тъй като днес е международния ден на думата " Благодаря!". Подготвил съм ви 7 факта за благодарността, които ще ви мотивират да я практикувате още по-често! Нямам търпение да дойде утре и да започнем! 


Имайте благословена седмица! 

До следващата неделя! 

1 коментар:

Анонимен каза...

много хубава инициатива