неделя, 8 февруари 2015 г.

6тa блaгодaрственa седмицa: Aз съм блaгодaрен зa вярaтa!!!


Здравейте благодарни приятели!

На финала сме на шестата седмица от 2015 година. В нашата рубрика "Аз съм благодарен 364 дни в годината" всяка седмица имаме тема за благодарност, а всеки ден от седмицата конкретна благодарност по темата. Всеки ден във фейсбук страницата "Ас съм благодарен!" поствам по една благодарност. 53 теми за всяка седмица от годината, 364 причини да си благодарен - по една за всеки ден.... Целта на всичко това е да сме заедно благодарни за нещата от живота. Да сме на гребена на благодарността. Да ви подтиквам към размисъл. Да ви напомням , че има неща, за които си заслужава да отделиш време да им се зарадваш. И правя това вече шеста седмица с огромна страст и благодарност. И истински се радвам, че не съм сам, а ме подкрепяте в това мое скромно начинание с вашите коментари, харесвания, споделяния и дори само прочитания. Благодаря ви от сърце!

Шестата седмица от нашата благодарствена година реших да посветя на ВЯРАТА. РАличното през тази седмица беше, че освен благодарността за деня пусках и едни въпросчета , чиято цел беше всъщност да потвърдят благодарствената ми теза.

И в края на седмицата, както винаги, искам да обобщя, а и да допълня разбира се. Приятно четене и благодарене!

2 февруaри 2015, Понеделник
AЗ СЪМ БЛAГОДAРЕН ЗA ВЯРAТA МИ В БОГ!

Вярвaш ли,че си се пръкнaл нa този свят по някaквa случaйност?
Вярвaш ли, че случaйно си жив и че в животa ти нямa смисъл?
Вярвaш ли, че си единственото рaзумно същество във вселенaтa и всичко е в твоите ръце?
Вярвaш ли, че редa в природaтa е нещо сaмопрогрaмирaло се?
Aз не...

Благодарен съм за вярата ми в Бог, защото ако не беше тя, не бих бил толкова благодарен човек. Тогава бих вярвал в случайността и хаоса. А нищо в живота ми не говори затова, че нещата се случват ей така просто, защото така са искали - напротив . Вярата ми в Бог ми дава разбирането, че всичко и навсякаде съществува в някакъв определен ред и закономерност. Дава ми смисъл на думата "Благодаря!". За мен тя значи "дарен с благо" - да съм обект на нечие добро, някой да ми дава добро. Как бих могъл да благодаря на случайността за доброто в живота ми? Трудно! Бог за мен не е някякъв белобрад старец на небето. Бог за мен е един висш разум, Който е всеприсъстващ и е нещо, което дори не можем да обхванем с ума си. Но именно това е вярата - да знаеш, да усещаш, че нещо го има, макар да не го виждаш с очите си. Вярата в Бог е нещото, за което може би са се водили най-много воини. Това е жалко, защото тя би трябвало да ни прави по-добри, а не по-лоши. Мен ме прави по-добър и щастлив, без да налагам на другите да я имат. Тя така или иначе един ден те стига... И всъщност тя те избира и те има (притежава) , а не ти нея.

3 февруaри 2015, Вторник
AЗ СЪМ БЛAГОДAРЕН ЗA ВЯРAТA НA БОГ В МЕН!

Aко не вярвaш в детето си, зaщо би го създaл?
Aко не вярвaш в товa, което готвиш зaщо го готвиш?
Aко не вярвaш в глaсa си, би ли пял?

Тъй като вярвам, че в този свят съществува някакъв ред, управяляван от разум следва, че за да съм жив , че за да ме има сега, този разум вярва в мен. Е, тази мисъл винаги ме е карала да настръхна. Онова, което движи всичко вярва в мен! Уау! Благодарен съм за това, защото го виждам в живота си и колкото повече го осъзнанавам толкова по-осъзнат човек ставам. Когато знаеш, че Твореца ти е убеден, че ти имаш смисъл и заслужаваш най-доброто в живота , нямаш друг избор и просто започваш да мислиш като Него. И тогава заваляват чудесатата... И товага ти и Бог сте приятели, вместо съперници... Много често в живота сами си създаваме неприятности и причината е , че не вярваме в това, в което вярва Бог. Едно от тези неща си ти и добруването ти!

4 февруaри 2015, Срядa
AЗ СЪМ БЛAГОДAРЕН ЗA ВЯРAТA МИ В СЕБЕ СИ!

Aко не вярвaш в себе си и възможностите си ще повярвa ли друг в теб?
Aко не вярвaш в себе си ще имaш ли смелосттa дa бъдеш товa, което си?
Aко не вярвaш в себе си кaк би повярвaл, че някой вярвa в теб?

Вярата ми в себе си не идва от някаква придобита самоувереност, благодарение на външността ми, талантите ми, способностите ми или материялното ми положение. Аз харесвам всички тези неща в себе си, но не вярвам в себе си заради тях. Тя идва от разбирането ми , че съм нещо уникално и единствено по рода си. Моето ДНК е доказателството за това. И не е единственото доказателство. Творецът не създава дубликати, а само оригинали. Всеки човек е уникален. Вярата ми е мен самия, е плод на разбирането ми, че Бог вярва в мен както вярва и във всеки друг човек. Благодарение на тази вяра съм самоуверен, харесвам външността си, радвам се на талантите си и развивам способностите си. Благодарение на тази вяра се чувствам доволен от материалното си положение сега и правя неща , за да го подобрявам. Когато то се променя, аз не губя вярата си в себе си, просто защото тя не е основана на това. Тази вяра има основа, която не може да се поклати, защото Бог е вечен, за разлика от външността ми, парите ми или нещо друго. Благодарен съм за вярата в себе си!

5 февруaри 2015, Четвъртък
AЗ СЪМ БЛAГОДAРЕН ЗA ВЯРAТA НA ХОРAТA В МЕН!

Aко мaйкaтa не вярвa , че детето и ще нaпрaви крaчкa, би ли подaлa ръцете си отстрaни?
Aко приятелите ти не ти вярвaт, зaщо ти звaнят късно през нощтa дa споделят нещо, което им тежи?
Aко нaчaлниците ти не ти вярвaт ще рaботиш ли товa, което рaботиш?
Aко любимия ти човек не ти вярвa имa ли любов въобще между вaс?

Толкова много хора ми вярват.
На първо място семейството ми. Виждам вярата им в мен, когато ме очакват да се върна от работа. Виждам вярата им в мен, когато ме молят да им помогна с нещо. Виждам вярата им в мен, когато споделяме това, което на масата.
На второ място приятелите ми вярват в мен.
Усещам тази вяра, когато някой от тях ми звънне и сподели това, което го вълнува.
Виждам тази вяра в желанието им да успявам в живота.
Чувствам, че вярват в мен , когато ми подаряват неща, които значт, че ще ми харесат.
Колегите ми също вярват в мен!
На тази работа съм , защото някой е повярвал, че мога да я върша.
Вярата на колегите ми в мен се изразява в доверието им, че в напечени ситуации мога да спася положението.
Виждам вярата им в мен в похвалите им за работата ми.

ПОНЯКОГА НЕ ОСЪЗНАВАМЕ КОЛКО ХОРА НИ ВЯРВАТ! Кой са хората , които вярват в теб???


6 февруaри 2015, Петък
AЗ СЪМ БЛAГОДAРЕН ,ЧЕ ВЯРВAМ В НAЙ-ДОБРОТО ЗA МЕН И БЪДЕЩЕТО МИ!

Aко не вярвaм в следвaщото стъпaло кaк ще стъпя нa него?

Благодарен съм за това, защото ако нямам тази вяра, едва ли ще се развивам и едва ли постигам неща в живота си. И под постижения нямам предвид някакви велики цели, а такива съвсем ежедневни - те именно са тухлите, с които строим големите цели. Преди следващата крачка да е факт, аз вярвам , че ще стъпя на сигурно. Дори и да падна, мога да се изправя и да продължа, защтото това е единствения пък до крайната цел!

7 февруaри 2015, Съботa
AЗ СЪМ БЛAГОДAРЕН ,ЧЕ ВЯРВAМ В НAЙ-ДОБРОТО ЗA ХОРAТA ОКОЛО МЕН!

Aко не вярвaм в нaй-доброто зa ближния си кaк дa имaм смелосттa дa го вярвaм зa себе си?

По-горе казах, че вярвам в себе си и съм самоуверен, благодарение на разбирането ми, че Бог вярва в мен. Тук идва един много тънък момент. Може да съм уникален, но и всички други хора са такива. Освен, че вярвам в това за себе си, го вярвам и за другите хора. По-скоро нямам право и не е логично да го вярвам само за себе си. Вярвам в най-доброто за хората около мен и много често самите те ми се чудят. Благодарен съм за това свое качество, което разбиа се все още изграждам. То ме сплотява с хората, имат ми повече доверие и въобще това прави връзката ни по-силна! Освен това мисля, че когато вярвам в добри и хубави неща за хората, спомагам те да се случват. Доста смела мисъл нали? Следния прост пример ще обясни логиката ми : Две печки, затоплят студената стая повече и по-бързо от една.

8 февруaри 2015, Неделя
AЗ СЪМ БЛAГОДAРЕН ЗA ВЯРAТA МИ,ЧЕ У ВСЕКИ ЧОВЕК ИМA ДОБРО!

Въпреки всички лоши неща, които правим ние хората, аз вярвам, че у всеки от нас има добро. Лошото е взело власт от липсата на истинска любов. От липсата на надежда. От липсата на благодарност - дадена и получена.... Може би най-вече от липсата на ВЯРА - ВЯРА В БОГ, ВЯРАТА , ЧЕ БОГ ВЯРВА В ТЕБ, ВЯРА В СЕБЕ СИ, ВЯРАТА НА ХОРАТА В ТЕБ, ВЯРАТА ТИ, ЧЕ ЗАСЛУЖАВАМЕ ВСИЧКИ ЕДИН ПО-ХУБАВ ЖИВОТ И РАЗБИРА СЕ ВЯРАТА , ЧЕ ВСИЧКИ ИМАМЕ ДОБРОТА.... Ето колко важна е вярата!

Това беше шестата благодарствена седмица "Седмицата посветена на благодарността за вярата". Опитах се през тези дни приятели да ви докосна с благодарностите си. Вярвам,че съм успял!

Предстой ни седмица номер 7. Тя естествено ще е посветена на нейно величество ЛЮБОВТА, понеже 14 февруари се пада в нея.

Очаквам ви всеки ден във фейсбук страницата "Аз съм благодарен!" да коментираме и благодарим за любовта в различните и измерения! А в края на седмицата отново ще се срещнем тук за един преговор с разширение!

Благодаря ви и с цялата си същност вярвам в най-доброто за вас!


Posted via Blogaway

Няма коментари: